Офіційна гарантія від європейських виробників

5 років на раму

bicycle frame

2 роки на компоненти

bike wheel orange

2 роки на електрику

electrokomponenty
  • Гарантія поширюється на весь асортимент товару, який був придбаний у фірмовому магазині proRider і надається в сервісному центрі proRider.
  • Звертаємо вашу увагу, що у кожного бренду свої умови надання гарантійного обслуговування. Більше деталей по кожному бренду ви можете дізнатися у наших консультантів.
  • Під час вирішення проблем з товаром ми завжди орієнтуємося на захист ваших інтересів, якщо несправність виникла не з вашої вини.
  • Гарантія дійсна при наявності фірмового гарантійного талону бренду з заповненими полями і печаткою, а також чеку на придбання товару в нашому магазині. 
  • Ми рекомендуємо зберігати документи під час всього терміну експлуатації: паспорт, інструкцію, сервісну книжку, чек на покупку.
  • Вся історія Ваших покупок та гарантійних звернень зберігається в нашій базі.

Етапи гарантійного звернення

  1. Після виявлення проблеми або дефекту, ми рекомендуємо одразу припинити використання товару.
  2. Зробіть кілька фотографій: серійний номер рами, загальна фото виробу, фото проблеми, коротко опишіть її та надішліть нам на пошту: [email protected]
  3. Після ознайомлення з вашим зверненням ми зв’яжемося з вами для уточнення подальших дій

Можливі шляхи вирішення

  1. Гарантійний ремонт товару на нашому сервісі
  2. Обмін товару на ідентичний
  3. Поврнення грошей у розмірі вартості товару на день покупки

Гарантія не поширюється на

  • На викривлення коліс-ободів (вісімки).
  • Пошкодження, які виникли внаслідок використання та експлуатації.
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
  • Витратні матеріали (ланцюги, зірки, покришки, камери, підшипники, хімію).
  • На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, які не були виявлені при купівлі товару.
  • Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування (мастило, налаштування, очищення виробу від пилу і бруду).
  • Механічні ушкодження, які виникли в результаті розбирання/збирання вузлів велосипеда персоналом, який не має відповідної кваліфікації.

Обмін та повернення

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів з дня покупки ви можете оформити повернення товару, якщо дотримані наступні умови:

  • Товар не був в експлуатації та не має слідів використання (подряпин, потертостей і т.п).
  • Збережена повна комплектація і цілісність з усіма компонентами упаковки, заводське маркування.
  • Збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує придбання товару в нашому веломагазині proRider.